Промо акції – робочий інструмент сегменту BTL, яскравий та дієвий одночасно. Виходячи зі змісту кожної з них, можно із впевненістю скласти опис: промо акція – це один з методів сучасної рекламної діяльності, проведення кампаніі, що демонструє новий продукт або служить засобом його швидкого просування на ринку. Основне, що відокремлює промо від стандартних рекламних кроків – це адресна спрямованість. Так, інформація подається у необхідній формі, про товари або продукти одразу ж дізнається кінцевий споживач – покупець.

Види промо акцій

Сьогодні промо акціі поділяють на:

  1. Консультування покупців безпосередньо у торговій точці.
  2. Дегустаціі продукції в мережах магазинів або у інших торгових закладах.
  3. Семплінг — роздача зразків товару
  4. Подарунок за покупку
  5. Лотереї, розігрування подарунків
  6. Ліфлетінг -роздача флаєрів та листівок та багато іншого.
  7. Флешмоби, анімація, ростові фігури

Промо акції 2016 – Україна

Україна наразі переймає європейський досвід та швидко втілює його у своїх реаліях – це різного виду події, що мають одне й те саме призначення – створити благоприємні умови для просування товару або послуг. Найпоширенішими вважають промо акції в супермаркетах, бо вони проводяться часто, а аудиторія у таких заходів дуже різнобарвна – тут і ті, хто полюбляють економити на всьому, і інші, що не рахують гроші, купляючи продукти та речі першої необхідності.

Якщо планується просування елітного товару або послуги, то й інструменти потрібно вибирати оригінальні: люди, що будуть ЦА таких товарів, багато знають, бувають у інших країнах, здивувати їх – задача не з легких.

Завдання промо акцій

  1. Поінформувати. Ця задача має на меті поширити інформацію, донести її максимально швидко та в правильно обраній формі. Частіше за все використовують роздачу листівок, флаєрів.
  2. Переконати. Це означає не просто розповісти дещо про товар, але й довести справу до логічного завершення – придбання. Покупаць має знати, що саме зараз йому конче необхідно купити продукт або річ. Такі промо акції – це консультаціі безпосередньо у магазині.
  3. Надати всі переваги для обрання товару. Розповісти про бонуси, відкрити нові грані привабливості товару (продукту, послуги), дійти до точки відліку часу, що знадобиться покупцю для придбання. Тут добре діють такі акції, як подарунок за придбання товару.

Завдяки тому, що промо акції (Україна) стають все більш поширеними, зростає кількісний показник продажу у компаній-виробників або власників магазинів. Сьогодні, коли людина живе в надскладних економічних умовах, бажання зекономити, але купити якісний продукт, переважає над іншими. Правильно спланована стратегія, обране місце та час проведення промо події, професійні промоутери – все це складові успіху та гарантія того, що мету буде досягнуто!

Щиро бажаємо вам успіху!